wtorek, 13 marca 2012

Nowi aktorzy w 'Morzu Potworów'



'Morze Potworów' to drugi tom przygód Percy'ego Jacksona autorstwa Ricka Riordana, który zostanie przeniesiony na duże ekrany dzięki wytwórni 20th Century Fox. Nad filmem już trwają pracę i obsada co chwilę się powiększa.

Ponownie głównym producentem będzie Chris Columbus, jak w przypadku 'Złodzieja pioruna'. Reżyserem jednak został Thor Freudenthal, który pracował przy 'Dzienniku Cwaniaczka'. W październiku oficjalnie została potwierdzona premiera - będzie to 26 marca 2013 roku, czyli za ponad rok. W obsadzie ponownie ujrzymy Logana Lermana jako Percy'ego, Alexandrę Daddario jako Annabeth Chase, Jake Abel jako Luke Castellan oraz Brandon T. Jackson jako Grovera, najlepszego przyjaciela głównego bohatera. Do obsady dołączyła jeszcze jedna, nowa główna postać - Tysona, cyklopiego brata głównego bohatera zagra... Douglas Smith. Nie jest to potwierdzona informacja, że zagra akurat jego, jednak na pewno pojawi się w filmie. Za to wielkiego potwora, cyklopa, Polifema, zagra Robert Maillet.


Niedawno zostały informacje o nowych aktorkach w obsadzie - Missi Pyle, Yvette Nicole Brown oraz Mary Birdsong. Zagrają one mityczne mojry.

Tajemnicze zatrucie sosny Thalii osłabia magiczną granicę Obozu Herosów. Percy i jego przyjaciele mają zaledwie kilka dni na odnalezienie jedynego magicznego przedmiotu, który posiada moc wystarczającą do powstrzymania fali mitycznych bestii. Problem w tym, że aby go znaleźć, muszą pożeglować na Morze Potworów. A po drodze Percy będzie musiał opracować plan, który ocali jego dawnego kumpla, Grovera. Odkryje także straszliwą tajemnicę swojej rodziny, co każe mu się zastanowić, czy bycie synem Posejdona to zaszczyt czy przekleństwo? Co by było, gdyby olimpijscy bogowie żyli w XXI wieku? Co by było, gdyby nadal zakochiwali się w śmiertelnikach i śmiertelniczkach i mieli z nimi dzieci, z których mogliby wyrosnąć wielcy herosi – jak Tezeusz, Jazon czy Herakles?Jak to jest być takim dzieckiem?

5 komentarzy:

  1. Fajnie wiedzieć. Ciekawa jestem jak film wypadnie w całości. Ekranizacja "Pioruna..." nie zrobiła na mnie wrażenia. Była średnia. Książka zdecydowanie lepsza, ale nie ma się co dziwić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAlllleee się ciesze! Uwielbiam Perciego w książce jak i na dużym ekranie. Mam nadzieję że Chejrona zagra tak jak w tamtej części Pan Brosnan.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety o Percym nie czytałam, filmu nie widziałam. Za to "Zagubiony heros" bardzo mi się spodobał i w przypływie wolnego czasu będę musiała zapoznać się z całą historią Percego (i nie tylko).

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie fer bo ty masz więcej wpisów,a le cóż.

    Przyznam, że przeczytałam Morze Potworów, ale kurcze. Nie podobało mi się. Jakieś dziwne to było. Niezbyt ciekawe. Film obejrzę. Pisz jak najwięcej o tym filmie to będę coraz bardziej zachęcana do obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten gość na Polifema dobry, ale ten na Tysona... cóż, ja go inaczej sobie wyobrażałam.

    OdpowiedzUsuń