niedziela, 23 października 2011

Aktualizacja stosika


Przy poprzednim stosiku nie ująłem wszystkich książek, a do tego w międzyczasie troszeczkę ich doszło więc TA DAM! Zaktualizowany stosik. Aha, i uwaga - nie zmieściła się "Gildiaa magów".
Od góry:

1. Gildia magów - Trudi Canavan (brak na zdjęciu)
2. Zwiadowcy. Oblężenie Macindaw - John Flanagan
3. Cyboria. Przebudzenie Galena - Pierdomenico Baccalario
4. Ulysses Moore. Klub podróżników w Wyobraźni - Pierdomenico Baccalario
5. Artemis Fowl. Paradoks Czasu - Eoin Colfer
6. Artemis Fowl. Zaginiona koloniaEoin Colfer
7. Kosogłos - Suzanne Collins
8. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins
9. Rakietowe szlaki. Tom pierwszy - (red. Lech Jęczmyk)
10. Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka - Rafał Kosik
11. Felix, Net i Nika oraz  Pułapka Nieśmiertelności - Rafał Kosik
12. Trylogia siedmiu królestw. Król demon - Chima Wiliams
13. Century. Ognisty pierścień - Pierdomenico Baccalario  
14. Dziedzictwo. Eragon - Christopher Paolini 

Ten ogromny stos może podsumować, niestety, tylko ten obrazek.


Miłego dnia życzę. I miłego czytania, jeśli coś czytacie ; )

4 komentarze:

  1. Świetny stos :) Widzę kontynuacje jednej z moich ulubionych serii, "Igrzysk śmierci" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh Zwiadowcy, po prostu kocham tę serię! Już czekam na ostatnią serią. Co do Gildii Magów, moim zdaniem pierwsza część była dosyć nudna, a dopiero później historia zaczęła się rozkręcać. Czytałam już również Ullysessa Moora- również bardzo mi się podobało :) Z kolei bardzo chcę wreszcie sięgnąć po Igrzyska Śmierci, bardzo dużo już o nich słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny stos :) Wcale mnie nie przeraża. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no.. ładny stosik :D Życzę miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń