piątek, 14 października 2011

Big news!

Big news!
Rick Riordan, czyli mój ulubiony autor  planuje. Co planuje? Nową serię! Tak! Na podstawie mitologii nordyckiej! To potwierdzona informacja od wydawnictwa Galeria Książki. Niestety, na kiedy jest planowana? Na rok 2015.
I w tym momencie wszyscy zaczęli płakać [sięga po chusteczkę]
W 2015 zostanie wydany również ostatni tom Olimpijskich Herosów tego autora. Dwie super premiery w ciągu jednego roku.
W Polsce pewnie wyjdą z opóźnieniem w roku 2016, ale to nie zmniejsza mojej radości.
Kto się cieszy? :)

2 komentarze:

  1. Ja się ogromnie cieszę! O tym jeszcze nie słyszałam, co jest dość dziwne, bo łaknę wszystkich informacji o powieściach tegoż autora! Rick Riordan jest zdecydowanie moim ulubionym... No i Percy! Booski po prostu.
    Szkoda tylko, że tak późno te premiery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście już o ty słysząłam, gdyż Riordan to autor mojej najukochańszej serii o Percym :D No i oczywiście bardzo się cieszę ! :D

    OdpowiedzUsuń